fredag 8 februari 2008

Liten uppdatering

Hoppsan, det tog visst lite tid att komma med nyheter här. Det kanske beror på att jag inte riktigt vet vad jag skall skriva om. Egentligen hade jag ju tänkt att skriva mest om Porter, men jag kanske måste ta upp lite fler ämnen med...

Just nu håller jag på med en hel del både privata och professionella projekt som tar en del tid. Först och främst skall jag och Katinka snart flytta. Det blir en dubbelt så stor lägenhet, där det kan få plats en stor hund med. Se hennes blogg för uppdatering om vad som händer med Jetson. Som för övrigt är det andra projektet. Vi kommer att få en Newfoundland-valp den 8 mars.

Det tredje projektet är än så länge hemligt, men det handlar om ett ämne som jag kommer behandla här lite mer utförligt framöver. Det är flera personer som redan känner till vad det gäller, men jag hoppas dom är tysta tills jag vet om det överhuvudtaget är möjligt att genomföra. Det borde klarna om ett par veckor eller nån månad.

Annars blir nog nästa Porternyhet att jag för PDA's räkning skall brygga en ny version av vår Promenadporter. I år blir det femte gången vi brygger en variant, och det blir nog en återgång till 2006 års utgåva. En lättdrucken historia med måttlig alkoholhalt och trevlig choklad och kaffesmak som passar utmärkt att förtära i stora stop under lämpliga utomhusaktiviteter, t.ex. terräng-krockett.

Inga kommentarer: